فهرست

نکات مهمی که قبل از راه اندازی سایت باید بدانیم

با سلام خدمت همراهان عزیز وبسایت سایتخور ، بار دیگر با یک مقاله کامل و جامع در خدمتتان هستیم . در این مقاله قصد داریم در مورد نکات مهمی که قبل از راه اندازی سایت باید بدانیم صحبت کنیم .

شاید فکر داشتن یک وبسایت موفق برایتان بسیار رویایی و هیجان انگیز باشد.ولی  در صورتی که بدون اطلاعات و آگاهی بی گدار به آب زده باشید میتواند تجربه ناخوشایند و اعصاب خرد کنی باشد. شما هم میتوانید با رعایت نکات زیر پله های موفقیت را اصولی طی کنید.

بسیاری از صاحبان کسب و کار آنلاین به این نکات بی توجه هستند و در نتیجه به موفقیتی که انتظار آن را دارند نمیرسند و یا دیر میرسند. با سایتخور همراه باشید.

۱-  بهترین پلتفرم را نسبت به کار خودتان انتخاب کنید .

نکات مهم قبل از راه اندازی وبسایت
پلتفرم مناسب برای سایت

یکی از نکات مهمی که قبل از راه اندازی سایت باید بدانیم همین نکته بسیار ساده ولی پر ارزش است . شما باید توجه کنید که نیازمندی های شما از یک وبسایت چیست و چقدر میخواهید هزینه کنید .به طور کلی با پلتفرم وردپرس میتوان وبسایت های بسیار خوبی در زمینه های مختلف ساخت . ولی برخی ویژگی ها نیز از دسترس وردپرس خارج است و شما مجبورید از طراحان سایت با کد زنی  و هزینه بالا درخواست کنید تا سایت مد نظر شما را پیاده سازی کنند.

برای مشاوره میتوانید از تیم ها و سایت های طراحی سایت کمک بگیرید . برای اطلاعات کامل شما میتوانید ویژگی های وبسایت مورد نظر خود را برای ما ایمیل کنید و یا زیر همین پست کامنت بگذارید تا تیم سایتخور در سریع ترین زمان به سوال و نیاز شما پاسخ دهند.

۲-انتخاب نام دامنه متناسب با کسب و کار خودتان.

یکی دیگر از نکات مهم که بسیاری از صاحبان وبسایت ها رعایت نمیکنند استفاده از نام های بی معنی و غیر مرتبط با نوع کاربری وبسایت است . هرچه نام دامنه شما نزدیک به کسب و کارتان باشد موجب رشد سریع تر سایتتان خواهد شد . انتخاب نام دامنه قوانین و اصولی دارد که باید رعایت شود تا بیشترین بازده را داشته باشد. برای مثال :

  • نام دامنه را طولانی انتخاب نکنید. بین ۴ تا ۱۲ کاراکتر مناسب است.

  • سعی کنید از دامنه های com استفاده کنید .

  • تلفظ و نوشتار نام دامنه خود را طوری انتخاب کنید که آسان باشد و به راحتی در خاطر مخاطب بماند.

  • نام دامنه خود را مرتبط با حرفه خود انتخاب کنید ( برای مثال سایت ورزش ۳ یک سایت خبری ورزشی است  ، این نام دامنه به سادگی در ذهن مخاطب میماند  و از لحاظ سئو هم عالی است).

۳-  نظم در انتشار مطالب :

اینکه شما به صورت منظم برای وبسایت خودتان محتوا و مطلب تهیه کنید بسیار حائز اهمیت است . هرچه نظم خوبی در این مورد رعایت شود از طرف سئو و موتور جست و جوی گوگل هم وبسایت شما زنده محسوب میشود. پس در امتیاز سئو میتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید . برای مثال اگر یک وبسایت خبری را شروع کرده اید میتوانید با اضافه کردن روزی یک مطلب احتمال موفقیت خود را بالا ببرید.

در تولید محتوا نیز باید اصول سئو رعایت شود تا بازده خوبی از مطالب داشته باشید. تولید محتوای مرتبط با فعالیت اصلی سایت ، محتوای سئو شده ، استفاده از لینک های داخلی مرتبط با آن مطلب و …

۴- استفاده از کلیپ های تصویری و یا پادکست های صوتی .

یکی از نکات ریز و قابل توجه در این زمینه استفاده از این ترفند است . کلیپ ها تاثیر مهمی در جذب کاربر دارند و موجب افزایش رتبه سئو میشوند . چون هرچه کاربر بیشتر در وبسایت شما بماند توسط گوگل تشخیص داده میشود . و سایت شما امتیاز خوبی میگیرد .

کلیپ های خود را میتوانید در هاست دانلود یا سرویس های اشتراک ویدیو مثل آپارات و … آپلود کنید و در وبسایت خود نشان دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این کد محدودیت استفاده داره پس همین الان بزن وبرو تو کارش