فهرست

درگاه زرین پال

زرین پال

 

این مقاله راجب یکی از راهکار ها و روش های مناسب برای اتصال درگاه بانکی به سایت خود است .

اگر یک سایت فروشگاهی دارید و یا یک سایت آموزشی که در آن پکیج هایی برای فروش دارید ، پیشنهاد ما استفاده از زرین پال است .

 

در این مقاله به نکات زیر می پردازیم :

  • تعریف زرین پال

  • خدمات جانبی این درگاه

  • چگونگی ثبت نام در سایت

  • مدارک مورد نیاز

  • چگونگی ساخت درگاه

 

 

تعریف : 

زرین پال یک پرداخت یار است که استاندارد ها و سرویس های مختلفی برای کسب و کارها دارد . این درگاه پرداخت ، کاربران را با استفاده از اتصال همزمانی ، به درگاه های بانکی مطمعن وصل می کند . این درگاه به دلیل قابلیت مسیردهی هوشمند ، باعث افزایش تراکنش های موفق می شود .

 

خدمات جانبی این درگاه :

یک سری خدمات دیگری علاوه بر ایجاد درگاه در این سایت وجود دارد که عبارت اند از :

  • تسهیم

تسهیم درواقع درگاه پرداخت اشتراکی است . شما می توانید با استفاده از این قابلیت ، برای شریکان خود سهم های ثابت یا متغیر تعریف کنید و به ظور خودکار به همان اندازه ، مبلغی به حساب هر یک از افراد واریز می شود . این قابلیت در دو نوع تسهیم ثابت و تسهیم شناور در حال عرضه است .

تسهیم ثابت برای مواقعی است که کسب و کار طوری است که همیشه شرکا سهم ثابتی دارند . مثلا یکی از افراد همیشه 15 درصد از هر مشتری سهم می برد . تسهیم شناور نیز برای کسب و کار هایی مناسب است که در هر بار معامله و در پروژه های مختلف ، سهم متفاوتی بین شریکان تثسیم می شود . به عنوان مثال ، فرد معرف مشتری ، 4 درصد سهم اضافه می گیرد .

  • زرین کارت

یکی دیگر از خدمات این پرداخت یار ، زرین کارت است . زرین کارت یک کارت عضو شبکه ی شتاب است و به یک حساب بانکی متصل است . این کارت تمام ویژگی های یک حساب بانکی را دارد . یک ویژگی خوب دارد آن هم اینکه سه شنبه ها کارمزدی کسر نمی کند و در روز های دیگر هم کارمزد کمتری نسبت به کسانی که زرین کارت ندارند کسر می کند .

  • زرین لینک

زرین لینک با با مدیریت مراحل فروش باعث افزایش فروش در شبکه های اجتماعی مثل وب سایت و اینستاگرام و دیگر شبکه ها می شود . شما تا مدت 1 ماه می توانید از زرین لینک به طور رایگان استفاده کنید ولی بعد از یک ماه به ازای هر تراکنش ، مبلغ 200 تومان تحت عنوان کارمزد از پرداخت‌کننده کسر خواهد شد . برای مطالعه ی بیشتر به اینجا بروید .

 

چگونگی ثبت نام در سایت :

وارد سایت زرین پال می شوید و به قسمت زرین پال من می روید . مشخصات خود را وارد می کنید و منتظر ارسال کد به شماره موبایل خود می شوید . پس از وارد کردن کد ارسالی به گوشی شما ، به قسمت پنل مدیریتی خود می روید و اطلاعات خواسته شده برای دریافت درگاه بانکی را وارد می نمایید .

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :

برای ثبت هرگونه درخوایت و استفاده از هر یک از خدمات نیاز است که یکبا در ابتدا احراز هویت شوید . با شرایط امروزه ، می توانید به راحتی فایل pdf ای که در آنجا مشاهده می کنید را دانلود و پرینت کنید و در قسمت مشخص شده ، کارت ملی خود را چسبانده و همراه نوشتن اسم و امضا ، از چهره ی خود و آن برگه (به طوری که در سایت گفته شده) عکس بگیرید و در سایت آپلود کنید .

 

چگونگی ساخت درگاه :

سپس برای درخواست درگاه ، وارد پیشخوان خود می شوید و گزینه‌ی درخواست درگاه پرداخت را انتخاب کنید . افزودن درگاه را بزنید و سپس آدرس سایت خود را وارد کنید . بعد از آن نیز باید عنوان و محدوده ی فعالیت سایت خود را مشخص کنید . در قسمت آخر نیز ، شماره جساب بانکی خود را جهت تسویه حساب وارد می نمایید و تمام .

 

سطوح مختلف عضویت :

سه سطح عضویت با نام های سطح عضویت جدید ، سطح عضویت نقره‌ای ، و سطح عضویت طلایی وجود دارد . همان ابتدا که شماره موبایل شما ثبت می شود ، شما سطح عضویت جدید را دریافت می کنید . حال برای استفاده از درگاه بانکی ، باید با ثبت مشخصات دیگر خواسته شده مانند اطلاعات حساب شخصی و بانکی ، سطح خود را به سطح عضویت نقره‌ای ارتقا دهید . در این مرحله مجاز هستید تا درگاه خود را سفارش دهید .

 

زمان تسویه حساب :

در روز های تعطیل رسمی هیچ تسویه حسابی صورت نمیگیرد . در روز های عادی با انجام هر تراکنش ، کارمزد کسر می شود و مبلغ پرداختی حداکثر تا یک روز پس از تراکنش و تا ساعت 5 عصر به حساب آن شخص واریز می شود و تسویه حساب صورت می گیرد .

 

پشتیبانی :

شما قادر خواهید بود با دو روش از پشتیبانی بهره مند شوید . یکی روش تماس تلفنی و دیگری روش ارسال تیکت . برای تماس با کارشناسان که در قسمت پشتیبانی فعالیت می کنند با شماره ی ۰۲۱۴۵۶۲۸۰۰۰ تماس بگیرید . همینطور برای ارسال تیکت  از منوی سمت راست پیشخوان خود ، روی مورد تیکت ها کلیک و وارد قسمت تیکت ها می شوید و ارسال تیکت جدید را می زنید . پرسش و یا مشکل خود را مطرح می کنید و حد اکثر تا 12 ساعت دیگر پاسخگوی شما خواهند بود . برای مشاهده ی پاسخ تیکت خود ، وارد تیکت ها می شوید و پاسخ کارشناسان بخش پشتیبانی را مشاهده می نمایید .

 

📞راه های ارتباط با ما :

Email : info@sitekhor.ir

Telegram : t.me/sitekhor

Instagram : @sitekhor

 

( باشد که از این مقاله سایتخور ، زرین پال بهره برده باشید )

 

برای سفارش سایت مورد نظر خود به قسمت فروشگاه ما بروید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این کد محدودیت استفاده داره پس همین الان بزن وبرو تو کارش